Scott Westerfeld Forum

General => Introductions, Rules, & General Info => Topic started by: chinatsu on August 31, 2010, 08:53:47 AM

Title: Hello, everyone!
Post by: chinatsu on August 31, 2010, 08:53:47 AM
Hi, I'm Chinatsu. Nice to meet you. I realized that I should introduce myself...
I love to read, and Leviathan is my current favorite series. I love to draw. I'm overly concerned about politeness.
Thanks to anyone who reads this!
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Beth-la on August 31, 2010, 09:00:47 AM
Welcome to the forum chinatsu!!! Hope you like it!!! ;D
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Eraisuithiel on August 31, 2010, 09:01:18 AM
Welcome Chinatsu~! Hope you like it here!  :D
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: kjhgdhhp. on August 31, 2010, 09:03:32 AM
Welcome welcome welcome ^_^ hope you have fun on the forum, I'll catch you around :)

I lolled so hard at your WWI faceplant... it brings a whole new dimention to "what does your face spell" =P

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on August 31, 2010, 10:41:30 AM
lol
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Maze-la on September 01, 2010, 07:59:57 AM
Hello, welcome to the forum!!
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: chinatsu on September 01, 2010, 10:53:35 AM
Aw, I feel so warm and fuzzy reading these. Thank you. ;D
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 01, 2010, 10:54:33 AM
Did you sign up?
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Sadie-la on September 08, 2010, 09:44:48 AM
welcome! hope you are liking it so far! man, there are more and more people joining every day!
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: kjhgdhhp. on September 09, 2010, 10:18:19 AM
ikr????????  It's cool meeting more people, but I don't want it to get like thousands of users though, it would become less intimate. you know????

I doubt that will happen, we have less than 30 common users atm?? Even if we were to tripple that it would still be a teeny tiny forum :)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Abbi4Raie-la on September 11, 2010, 05:08:14 AM
Hi, I'm Chinatsu. Nice to meet you. I realized that I should introduce myself...
I love to read, and Leviathan is my current favorite series. I love to draw. I'm overly concerned about politeness.
Thanks to anyone who reads this!

welcome, welcome , welcome non(or possibly a) earthling ;D i got that-ish from a book i started reading, the dude just says "introduce yourself, earthing"
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: kjhgdhhp. on September 13, 2010, 10:15:28 AM
Cool I didn't realize that.  Do I count as a common user? You know what is really annoying?  Most of the accounts on here haven't even bothered to post, or they have like twice.  I'm like, Why did you want to join?  Just to be a creeper?

Wow that was a lot of questions.

In order:

Yes, I've spoken to you loads on here fanna-wa ^_^

No, I didn't, but then you kinda told me lol ;)

I honestly have no idea xP

Possibly lol =P

WOOP WOOP!! xD

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: chinatsu on September 14, 2010, 05:37:56 AM
This IS a small forum. You can recognize all the members. A good thing! Some forums are kinda intimidating.
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Hannah Burger on September 14, 2010, 05:40:27 AM
YAY! you're back! the buddy people thought you had gone inactive methinks :P
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Beth-la on September 14, 2010, 07:34:05 AM
Yeah, that's what I had thought. It's not too often we get a new member that actually gets on a lot.
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: chinatsu on September 16, 2010, 05:14:57 AM
I log on every time I can remember... I'm just abysmally forgetful. I'll try harder! *determined scowl*
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Beth-la on September 16, 2010, 08:12:03 AM
 :D
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Maze-la on September 16, 2010, 11:23:41 AM
This IS a small forum. You can recognize all the members. A good thing! Some forums are kinda intimidating.
Just wait until the Uglie movie come out, fangirls will overrun the place I know, I love small forums :D
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 16, 2010, 09:53:12 PM
haha the buddy people dont like it when people to reply lol we get lonely in our buddie ness...
YAY! you're back! the buddy people thought you had gone inactive methinks :P

This IS a small forum. You can recognize all the members. A good thing! Some forums are kinda intimidating.
Just wait until the Uglie movie come out, fangirls will overrun the place I know, I love small forums :D
HAHA! that'll be interesting... :/
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 06:57:56 AM
oh god. then we'll have to actually get new admins who are actually on a lot (ex. me, katie, smokie, fleemy)
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 07:21:33 AM
whoa... you guys being admin would be pretty cool :) ... and scary at the same time haha ;)
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 07:24:07 AM
We should have to promise something
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 07:31:36 AM
like?
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 07:35:40 AM
Like not to do anything bad or rash because of race religion sex opinion etc. Stuff like that.
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 07:40:30 AM
yeah...
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 07:42:09 AM
But that would be awesome
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 07:43:12 AM
to be honest i think it would stink if you guys became admin... it would be kinda like loosing friends in a way...
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 08:02:53 AM
Maybe moderators like ReineDeVampire was
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 08:32:04 AM
never met 'em...
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: James-chan on September 17, 2010, 08:33:52 AM
Aww
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Echo :) on September 17, 2010, 08:35:43 AM
...
Title: Re: Hello, everyone!
Post by: Sadie-la on September 21, 2010, 04:58:59 AM
i think he left right after i joined, cuz i remember the name.