Scott Westerfeld Forum

Pages: [1] 2

Author Topic: Umm intro vid, I guess?  (Read 2440 times)

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Umm intro vid, I guess?
« on: March 01, 2013, 03:05:03 PM »

Hi. So I'm gonna upload a video...but I don't really know how to do that... :(

Does anyone have windows 8? That can like walk me through it...? Cause I cant save it or anything... :P
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #1 on: March 01, 2013, 03:14:38 PM »

Ohh, I figured it out :) And I'm not a techy person...so I don't know the answer to that question either...

Umm, I did! And I don't think it was all that bad :)

Heh, mine is super awkward...and my voice is strangely high pitch...and that word looks weird...did I spell that wrong? Heh I'm kinda nervous, can you tell? :P

And umm...yeah. I'll add it in here now...once I put it on youtube...
Logged
Hi! :D

Tesla

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5187
  • westerforum's resident lightning conjurer
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #2 on: March 01, 2013, 03:17:08 PM »

*waits with anticipation*  :D
Logged
"Tim has 3 apples, jim has 6, now use this information to calculate the mass of the sun"
                                ~ my math teacher

It's not violence, it's communication!

Y'all can't get rid of me that easily!

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #3 on: March 01, 2013, 03:18:46 PM »

You gotta wait thirty minutes apparently...youtube takes a long time to upload...

I wont say anything! ;D
Logged
Hi! :D

Tesla

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5187
  • westerforum's resident lightning conjurer
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #4 on: March 01, 2013, 03:25:36 PM »

 Okay!   Will wait...
Logged
"Tim has 3 apples, jim has 6, now use this information to calculate the mass of the sun"
                                ~ my math teacher

It's not violence, it's communication!

Y'all can't get rid of me that easily!

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #5 on: March 01, 2013, 03:27:37 PM »

I thought you had red hair actually. And I thought you would be much shorter, but I guess you weren't either of those :P
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #6 on: March 01, 2013, 03:30:59 PM »

Maybe :P Mine is too, but it just looks dark because its up in a ponytail. And you can really only see the red when its light.

Hahaha, I'm average. :P
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #7 on: March 01, 2013, 03:37:23 PM »

6 minutes :)

My room is pretty light...but the camera is kinda bad, so it's pretty fuzzy. And in my opinion, I sound super weird. and I keep using the same words very often...and I don't look at the camera. And my shirt is probably pretty low...not by my making, mind you. it just fell down I guess. And I'm rambling again :P
Logged
Hi! :D

Tesla

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5187
  • westerforum's resident lightning conjurer
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #8 on: March 01, 2013, 03:40:27 PM »

In my vid,  the lighting was positively dreadful..  And can't wait to watch it liz!
Logged
"Tim has 3 apples, jim has 6, now use this information to calculate the mass of the sun"
                                ~ my math teacher

It's not violence, it's communication!

Y'all can't get rid of me that easily!

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #9 on: March 01, 2013, 03:41:40 PM »

And Umm now its just processing...so I don't know how long that will take.

I can sense that...I sound super country for some reason...this is why I don't take videos of myself :P But Its done now...Heh.
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #10 on: March 01, 2013, 03:48:21 PM »

http://www.youtube.com/watch?v=1CJO_Qfcj94&feature=youtu.be

Ahh... I cant believe I'm doing this...but here you go.

And I do that too Fanna, I think...My voice doesn't sound like this in real life...I'm sick...heh.
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #11 on: March 01, 2013, 03:59:09 PM »

Hahaha, Yeah. :P

Um, yes, my parents were missionaries. So I had to go along because I was little. I had a 36 hour birthday cause I flew home on my fourth birthday. We were in the Ivory Coast.

Sorry :(

I play so many...its not even funny :P Except the guitar. I don't play that.

Thank you :) It's pretty much the only one I can wear. I'm allergic to the silver, I guess you would say. My brother got this for a Christmas present. :)

Hahaha :P
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #12 on: March 01, 2013, 04:06:17 PM »

Yeah, it doesn't happen very often. But I don't remember it :P And yes, but the good thing, we left like just before it got really bad. Well, kinda. We were there from 96-98.

 :D
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #13 on: March 01, 2013, 04:11:21 PM »

Yeah, My mom got really sick, she had lung damage and would have died if we didn't leave. But I was really young...its not like I would have remembered much. I remember a few small things. But that's mostly from pictures and home videos and stories.
Logged
Hi! :D

BarkingLizards

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 13222
  • Call me Liz :)
Re: Umm intro vid, I guess?
« Reply #14 on: March 01, 2013, 04:15:15 PM »

She's alright. My brother was had a lot of illnesses too. Malaria and typhoid. And some other things...same as my dad. But my sister and I were relatively healthy the two years we were there.

Heh, yeah...its totally not cool. I kinda wish we could make things that tap into old memories. Kinda like the thing on Meet the Robinsons. :P
Logged
Hi! :D
Pages: [1] 2