Scott Westerfeld Forum

Pages: 1 2 3 [4] 5 6

Author Topic: What would you do? Run away or become pretty?  (Read 8442 times)

Lorelai-wa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 11803
  • Formerly known as Tyler-wa
    • My Youtube Channel
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #45 on: May 08, 2010, 06:23:31 AM »

not for me i gotta go to summer school in july.

Emma-la

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 67075
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #46 on: May 08, 2010, 06:47:37 AM »

That sucks. I sure hope I don't have to go to summer school.
Logged
“The only way out of the labyrinth of suffering is to forgive.”
*~*RESIDENT FORUM ROLEPLAYING ADDICT*~*

Chloe-Wa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6539
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #47 on: May 08, 2010, 07:53:00 AM »

 :( aww. what do you do in summer school?
Logged
The most courageous act is still to think for yourself. Aloud. Coco Chanel
Fashions fade, style is eternal. Yves Saint Laurent

Mara-la

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 39024
  • strange fruit
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #48 on: May 08, 2010, 01:09:35 PM »

My mom wants me in summer school. She says it'll make me smarter  ::) . As if!

Yeah, sorry about the summer school. I don't have exams - not that old yet. Not even highschool. I'm young! :P
Logged
Member since April 24th 2010

LoisFleem

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5206
  • Stay Strong<3
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #49 on: May 08, 2010, 10:20:47 PM »

: / oh man.......  :(
Logged
Breathe in the air of pandemonium....

Nina-Chan

  • Guest
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #50 on: May 08, 2010, 10:30:51 PM »

yup  :(
Logged

LoisFleem

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5206
  • Stay Strong<3
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #51 on: May 08, 2010, 10:31:29 PM »

i got me two weeks left and i am so confused for senior year..lol
Logged
Breathe in the air of pandemonium....

Nina-Chan

  • Guest
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #52 on: May 08, 2010, 10:36:35 PM »

I am really mad cuz our teacher left us with a hard situational problem with a sub that didn't explain what was wanted
Logged

LoisFleem

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5206
  • Stay Strong<3
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #53 on: May 08, 2010, 10:37:31 PM »

ugh that really sounds bogus and nervous-making :(
Logged
Breathe in the air of pandemonium....

Mara-la

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 39024
  • strange fruit
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #54 on: May 09, 2010, 12:01:19 AM »

Totally! All year long we've had a sub who dosen't explain anything in science. I'm freaked about next year!
Logged
Member since April 24th 2010

LoisFleem

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5206
  • Stay Strong<3
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #55 on: May 09, 2010, 01:38:08 AM »

omgee im so sorry :( It'll all work out :)
Logged
Breathe in the air of pandemonium....

Chloe-Wa

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 6539
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #56 on: May 09, 2010, 02:03:50 AM »

if the teachers don't explain it, read through your notes at home and revision guides can be really useful, thats what i do if i'm stuck, or i speak to the teacher and ask for help... or i cry lol
Logged
The most courageous act is still to think for yourself. Aloud. Coco Chanel
Fashions fade, style is eternal. Yves Saint Laurent

LoisFleem

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5206
  • Stay Strong<3
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #57 on: May 11, 2010, 12:00:41 AM »

dont cry!!!!!!!!!!!!!!!!!!


and hahaha that sounds really scary actually..lol
Logged
Breathe in the air of pandemonium....

Nina-Chan

  • Guest
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #58 on: May 12, 2010, 05:27:13 AM »

 :o
Logged

Mara-la

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 39024
  • strange fruit
Re: What would you do? Run away or become pretty?
« Reply #59 on: May 12, 2010, 05:28:14 AM »

Suprised? By this point, I'm not.
Logged
Member since April 24th 2010
Pages: 1 2 3 [4] 5 6