Scott Westerfeld Forum

Pages: 1 [2] 3 4

Author Topic: As an ugly....Zane?  (Read 4178 times)

Mali-chan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • haha i luv dinos
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #15 on: December 22, 2010, 11:27:56 AM »

hey im Mali!!  on all the Pretties covers ive seen he has dark hair. im kinda thinking his original color was a brownish color
Logged
haha i really like dinos and narwhals

mollygator24

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #16 on: December 22, 2010, 11:35:47 AM »

Hello(:
Logged

Mali-chan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • haha i luv dinos
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #17 on: December 22, 2010, 11:38:43 AM »

hey. ;D
Logged
haha i really like dinos and narwhals

mollygator24

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #18 on: December 22, 2010, 11:40:09 AM »

;D
Logged

Mali-chan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • haha i luv dinos
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #19 on: December 22, 2010, 11:45:33 AM »

u as bored as i am?
Logged
haha i really like dinos and narwhals

mollygator24

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #20 on: December 22, 2010, 11:50:18 AM »

Nope, I'm drinking sprite ;D
Logged

Mali-chan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • haha i luv dinos
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #21 on: December 22, 2010, 11:51:52 AM »

i wish i had some sprite     
Logged
haha i really like dinos and narwhals

mollygator24

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #22 on: December 22, 2010, 11:54:01 AM »

Lol :P
Logged

Mali-chan

  • Newbie
  • *
  • Posts: 38
  • haha i luv dinos
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #23 on: December 22, 2010, 11:55:08 AM »

i hate to be rude but please dont lol me
Logged
haha i really like dinos and narwhals

Hope-la

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 5037
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #24 on: December 23, 2010, 02:19:31 AM »

It wasn't an insult, here on the forum we lol things all the time, don't worry  :)
Logged
"Light, light, light up the sky
Light up the sky to show me You are with me
I, I, I can't deny
No I can't deny
That You are right here with me
You've opened my eyes
So I can see You all around me
Light, light, light up the sky"
~The Afters

Hannah Burger

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #25 on: December 23, 2010, 02:30:50 AM »

An example:

Lol at Allie's face
Logged

mollygator24

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #26 on: December 23, 2010, 04:09:19 AM »

Grrrrrrrrr Hannah grrrrrrr.....
Logged

Hannah Burger

  • Guest
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #27 on: December 23, 2010, 06:43:30 AM »

 ;D JOKES
Logged

vampirekitty

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 360
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #28 on: December 23, 2010, 09:07:36 AM »

hehe

Anyway, I pictue him w/dark hair and light colored eyes as an ugly too. Especially because the operation would change some of their other noticable features, such as nose, lips, ears, etc., so they probably don't make them too different as pretties
Logged
So sing a song sing it loud maybe someone in the crowd will understand ~Assorted Jelly Beans

Echo :)

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 19963
Re: As an ugly....Zane?
« Reply #29 on: April 08, 2011, 11:27:39 AM »

I think he coulda looked like anything before cuz doesn't the pretty op make you look like a certain standard and the pretty commitie wouldn't want anyone to have an advantage of looks.....
Logged
“He looks," Simon had once said to Isabelle, "like he's thinking about something deep and meaningful, but if you ask him what it is, he'll punch you in the face.” ~CoFA
Pages: 1 [2] 3 4