Scott Westerfeld Forum

Pages: 1 [2] 3 4

Author Topic: skulduggery pleasnt  (Read 4579 times)

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #15 on: August 17, 2011, 06:46:08 AM »

oh yeah they might not im ordering them form the uk i have the 4th and 5th the 6th comes out next month
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #16 on: August 17, 2011, 06:54:46 AM »

oh yeah they might not im ordering them form the uk i have the 4th and 5th the 6th comes out next month
What, next month?? I knew it would be 2011 but jeez!
Hmmm... maybe I can just beg ask for all three? That would be awesome if I could just marathon them one after another...
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #17 on: August 17, 2011, 06:56:14 AM »

i know next month. though i kinda am mourning after the 5th.... am i making you scared?
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #18 on: August 17, 2011, 07:11:04 AM »

i know next month. though i kinda am mourning after the 5th.... am i making you scared?
Terrified. So worried bad things are going to happen, hahaha.
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #19 on: August 17, 2011, 07:16:09 AM »

ok. my work is done
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Cyanrain

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 7557
  • Checked back on 2017/04/10
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #20 on: August 17, 2011, 07:29:36 AM »

Read the first one, never got my hands on the other two, but I've heard they aren't as good as the first.
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #21 on: August 17, 2011, 07:31:13 AM »

i dont know the 2nd is my favorite. i think they get better
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #22 on: August 17, 2011, 07:32:51 AM »

Yeah, they definitely get better. The first is cute and I liked it a lot, but it has a relatively simple plot and it was waaay too short. The second and third were the ones that hooked me on the series. They're amazing.
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #23 on: August 17, 2011, 07:34:47 AM »

yeah same they get sooooo much better
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #24 on: August 20, 2011, 12:37:12 AM »

yeah but its a happyer one and the fifth one is soooo sad

....That scares me. Oh dear.

Somebody told me that books 4-9 will never get released in the USA, so as soon as I get some money I'm ordering them from the UK. Need.
where did you hear that the wouldnt come out in the us?
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #25 on: August 20, 2011, 06:57:18 AM »

yeah but its a happyer one and the fifth one is soooo sad

....That scares me. Oh dear.

Somebody told me that books 4-9 will never get released in the USA, so as soon as I get some money I'm ordering them from the UK. Need.
where did you hear that the wouldnt come out in the us?

Friend on tumblr. She said something about financial reasons? It makes sense, though, the Ameircan version of the website acts like there are only three books. Doesn't mention any upcoming releases.
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #26 on: August 20, 2011, 08:41:18 AM »

yeah true
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #27 on: August 22, 2011, 05:10:35 AM »



Drew my version of Valkyrie (in blue) and Tanith~ (in gold)

Might color them later, i dunno.
Logged

booklover

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 31261
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #28 on: August 22, 2011, 05:11:08 AM »

awsome!!
Logged
People ask me how I keep up with life, color guard, and school.  I always laugh and tell them I don't.

Moonie

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 491
  • Barking princes.
Re: skulduggery pleasnt
« Reply #29 on: August 22, 2011, 08:45:46 AM »

awsome!!

Thank yooou~ They're super fun to draw. ...Too bad I can't draw skeletons.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4